dinsdag 6 maart 2018

Veel Liefs

Ik vind dit zo'n lief plaatje.
Laarsjes met een paraplu in de regen.
Dit plaatje vind ik goed passen bij het mooie Afternoon Tea papier van Joy!Crafts.
 
Dit kaartje maakte ik voor m'n voorraad.
 
 
De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt:
 
Wit linnen cardstock
Pareltjes
Tilantia
Metalen brad
Plaatje is van Joy!Crafts
 



Deze kaart doet mee met je volgende challenges:
 
AnMaCreatief - bingo kaart - eind maart
Mijn kaart heeft blauw - metaal - parels
 
 
 
A Bit More Time To Craft Challenge - Anything Goes - 15 maart
 





 


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! En een heel mooi voor je voorraad. Dat plaatje is inderdaad erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel tof kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Leuk zoals je de sterrencirkel ook verstopt hebt gebruikt!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze BINGOchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...